My EzyTopUp

Khamis, 27 Disember 2012

Menghitung Hari....

Salam...Selamat pagi kepada semua pembaca blog sekalian...



Diam tak diam...sedar dengan tidak...tahun 2012 hampir ajer melabuhkan tirainya...banyak betul peristiwa manis dan pahit yang berlaku sepanjang tahun nie..bermula dari awal tahun 2012 sehinggalah ke penghujung tahun 2012 ada saje peristiwa yang meninggalkan kesan dihati kita betul tak???

Begitu juga ngan aku nie...ada aje peristiwa yang yang meninggalkan kesan yang mendalam dalam hati dan diri aku nie... entah bila la dugaan dalamhidup ni nak berakhir kan??? tapi semakin kita di duga semakin kita hampir dengan Yang Maha Esa..tanpa ujian dan dugaan itu kita alpa dan leka dengan nikmat dunia ini...ohhh...Ya Allah ampunkan Dosa Hambamu ini...

Semoga tahun 2013 nie memberi sinar baru dalam hidup aku sekeluarga..semoga aku menjadi lebih kuat dan tabah berbanding hari-hari yang lalu dan semoga hari-hari yang mendatang ini mampu membawa aku kepada sinar kebahagiaan...

Tiada ulasan:

Ok Tak Blog Ini??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...