My EzyTopUp

Rabu, 5 Disember 2012

Alhamdulillah...

Salam dan selamat pagi buat semua rakyat Malaysia serta rakan2 taulan yang mengenali diri ini..

Alhamdulillah dan Segala Puji Bagi Allah S.W.T... selama seminggu aku rasa terasa kehilangan yang teramat sangat...hahahaa...kehilangan apa erk??? kehilangan selera makan..hilang nikmat merasai makan..hilang semangat..terasa sungguh saat2 kehilangan tue...dan akhirnya segala yang hilang tue sudah kembali semula...selama seminggu jugalah  aku rasa seperti "i have got butterfly in my stomach" macam2 perasan juga yang ada selama seminggu nie.. kenapa erk aku pon tak tau juga..apa pon yang aku buat semuanya tak menjadi...huhuhu..seksa sungguh ada perasaan yang sebegini..dan akhirnya semua tu beransur-ansur hilang dan aku sudah hampir menjadi normal semula..Aku berdoa semoga segalanya akan berakhir dan aku mampu menjalani kehidupan ku seperti sediakala seperti selalu..tak mau lagi ada perasaan yang macam ini..Amin..

Aku ada terjumpa kata-kata motivasi buat renungan dan pegangan untuk diri sendiri dan juga yang lain2..

         Every struggle in your life has shaped you into the person you are today. 
         Be thankful for the hard times; 
         they can only make you stronger...

so..harap2 aku akan menjadi semakin kuat dan tabah untuk meneruskan kehidupan bersama-sama permata hati yang tercinta.. Putri Andriana Batrisya 

dan Muhammad Aqeef Danish...


Tiada ulasan:

Ok Tak Blog Ini??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...