My EzyTopUp

Isnin, 30 Julai 2012

Juadah Berbuka Puasa Hari ke-9

     Salam semua..buat pertama kalinya setelah umat Islam berpuasa selama 8hari..inilah kali pertama juadah berbuka puasa di rumah aku terdapat pelbagai variasi..ni pun sebab adik aku yang dok KL balik sejak bulan Puasa ni..so bila ada ramai skit baru la best nak masak2 kan...
     Tanpa membuang masa jom layan ajelah menu ape erk yang meriah sangat kat meja umah aku kan???

roti sosej homemade by aku...

ikan 3rasa by mak

kupang berlada by mak

sayur campur by nyonye

mee goreng by maklang

bubur lambuk by Masjid Tangga Batu Pekan

Fruit Cocktail by nyonye

cempedak goreng by mak
menu lain yang ada...murtabak yg dibeli oleh wan, air oren dan air kopi...banyak kan menu kitaorang?biasanya umah aku ni cuma ada sejenis lauk aje..sebabnya orang yang ada kat umah aku ni tak makan banyak nnt takut membazir plak kalo masak banyak2 kan.....dan aku cuma wat roti sosej aje...yang lain sume mak n adik aku yang masak...next entry aku taruk resepi wat roti sosej tue ye...

Tiada ulasan:

Ok Tak Blog Ini??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...