My EzyTopUp

Rabu, 25 Januari 2012

AkTiViTi HujUNg MinGGu

Seronoknya bercuti sempena tahun baru cina minggu ni....mana taknya first time dapat bawa anak-anak gi mandi manda di Wonderland theme park melaka..kebetulan pula sedara dari pahang ada datang so, alang2 dah bawa diaorg jejalan melawat melaka ni..aku pon join samalah, dah alang2 jadi pemandu pelancong la katakan...

first day diaorg sampai aku dah bawa pi ronda2 kat bandar hilir...mula2 ingat nak naik taming sari tp org punyalah ramai tak jdlah nak naik..so atas permintaan ramai yang nak naik beca maka ber'beca' la aku pada hari tue...jom kita layan pic atas beca dulu..

putri : posing dulu sebelum gie jejalan...

putri & aqeef atas beca

damia pon ada juga...
oleh sebab keletihan kena dukung kakak n adik sepanjang hari ini ajelah yang sempat aku amek gambar diaorg..tetiba plak bebudak 2 org ni meragam nak berdukung...macam nak patah pinggang aku dibuatnya..

second day, aku bawa plak diaorg gie wonderland theme park..perghhh letih betol sehari kat sana main air..

putri n damia : dalam van otw nak gie wondeland

aqeef : syoknya main air...


aqeef : puas main air nak main lagi mainan lain..


putri, aqeef n damia...

setakat ini sahaja entry ni tok hari ini ye..esok kita continue lagi xtvt yang dijalankan di wonderland sempena cuti tahun baru cina....

Tiada ulasan:

Ok Tak Blog Ini??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...