My EzyTopUp

Rabu, 24 Oktober 2012

Kursus oh Kursus...

salam..lama betul tak update blog..ghinduu2 sgt2 tapi kekangan masa membuatkan segala kerja xtra ni tertunda..

berbalik kepada tajuk di atas.. Kursus Oh Kursus.. last week pada 15 hingga 17 Oktober aku telah menghadiri dan melaksanakan dengan jayanya Kursus Penyesuaian Bank yang di anjurkan oleh Institut Perakaunan Negara, bertempat di Sabk Bernam, Selangor.. so, alang2 dah pergi tempat jauh @ tempat orang nie kan aku pon bawa la mak n anak2 skali serta nenek sedara aku...so meriah la yang menemani aku drive ke IPN nie..malangnya aku tak sempat nak snap gambar semasa ada kat sana coz' bateri kameranya non ada..nk gn hp plak asyik my anak dara aje yang guna dah jadi hak milik dia plak...

gambar sumber dari : google imej..

alang-alang dah smpai kat sana rugilah kalo tak gie makan mee udang ..aku n my family pon tak melepaskan peluang merasai kenikmatan mee udang di sana..perhh rasanya memang sungguh tak terkata..SOdAP...sehingga menjilat jari udangnya pon besau2 tau..yang penting sekali BanyaK....
sambil makan mee udang makan la makanan laen juga...khas untuk anak-anak la kan..apalagi kalo bukan feveret diaorang Nasi Goreng+Udang la ye..dalam nasi goreng pon ada banyak udang tau tak..memang orang kat sabak bernam kaya dengan udang la kan???






banyak kan udang?nie pon sebab anak2 dah tak lalu nak makan dah nasi yang banyak dan udang yang besau2 serta banyak..akhirnya dibungkus dan dibawa makan ke bilik...

opss...asyik cita pasal makan aje kan lupa plak nak cita tajuk utama kursus..Penyesuaian Bank...kursus yang bermanfaat utuk orang seperti aku dan utuk jabatan juga la kan..objektif kursus tercapai dan akan aku sampaikan kepada jabatan aku juga...Insya'Allah semoga ilmu yang aku dapat sepanjang menjalani kursus ini diberkati dan dirahmati OlehNya...amin...


Tiada ulasan:

Ok Tak Blog Ini??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...